eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o ocenę CV.Re: Prośba o ocenę CV.
  • Data: 2006-07-01 23:41:13
    Temat: Re: Prośba o ocenę CV.
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiktor napisał(a):
    > Maciek Sobczyk napisał(a):
    >
    >> 3.
    >> Co to znaczy: "planowanie i przygotowywanie procesów dotyczących
    >> obsługi klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów
    >> dystrybucji,"? Może uprościć to długie zdanie? I co to w ogóle znaczy?
    >> Brzmi fachowo ale co właściwie znaczy?
    > Odpowiednie osoby, do których będzie zapewne kierowane to CV, będą
    > wiedziały o co chodzi.
    To znaczy kto? Rekruterzy? Szefowie działów szkoleń? CV dotyczy
    stanowiska spec. ds. szkoleń a nie spec. ds. obsługi klienta. Wątpię, by
    wiedziały.

    Ponadto planowanie i przygotowanie... może znaczyć wszystko i nic.

    >> 5.
    >> I znów - co to znaczy:
    >> obsługa korespondencji z klientami,
    > Nie wiem co kolega w tym zdaniu nie rozumie.
    Prowadzenie korespondencji - aspekt umiejętnej obsługi klienta,
    znajomości standardów, umiejętności miękkich

    Obsługa jakakolwiek "logistyczna" - umiejętności twarde.

    Spora różnica w przypadku stanowiska na którym wymaga się mocno
    rozwiniętych umiejetności miękkich.

    >> 6. Celem jest stanowisko związane ze szkoleniami a w liście zadan i
    >> obowiązków Twojego obecnego stanowiska, obowiązki związane ze
    >> szkoleniami zajmują 2 na 9 pozycji.
    > Pozwolę się nie zgodzić.
    > Przygotowywanie procesów, opracowywanie procedur, analiza rozmów
    > konsultantów też należą do działki szkoleniowca.
    A w którym miejscu? Bo w mojej pracy szkoleniowca i znanych mi z wielu
    firm znajomych trenerów nie przypominają w niczym. W którym momencie
    swojej pracy szkoleniowiec przygotowuje procedury?

    Jedyne, co pasuje, to analiza rozmów konsultantów, jako element analizy
    potrzeb albo ocen, coachingu, training on the job etc. Ale pozostałe?
    Raczej nie.

    >> 7. Czy analiza rozmów... oznacza dokonywanie w jakim stopniu
    >> pracownicy odbiegają od przyjętej normy? Jeśli tak, to czy nie jset to
    >> bliskie do badania potrzeb szkoleniowych?
    > Wszystko zapewne zależy od branży.
    Ale ja się pytam konkrentej osoby z konkretnej branży - Iwony :)

    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1