eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o ocenę CV.Re: Prośba o ocenę CV.
  • Data: 2006-07-01 18:11:58
    Temat: Re: Prośba o ocenę CV.
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Qlfon napisał(a):
    > Witam.
    > Proszę o ocenę cv zamieszczonego na stronie http://ipawelek.friko.pl/.

    1.
    Nie każ doliczać się pracodawcy ile masz lat.
    "Zamiast Data urodzenia: 21.05.1977" lepiej wpisać wiek: XX (rok ur. 1977).

    2.
    Wykształcenie IMHO ważniejsze i nowsze (ZZL) wpisz jako pierwsze.

    3.
    Co to znaczy: "planowanie i przygotowywanie procesów dotyczących obsługi
    klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów dystrybucji,"? Może
    uprościć to długie zdanie? I co to w ogóle znaczy? Brzmi fachowo ale co
    właściwie znaczy?

    4.
    Jeśli startujesz na spec. ds. szkoleń a u obecnego pracodawcy
    przygotowujesz programy szkoleń i materiały, to:
    a) jakiego rodzaju szkolenia?
    b) jakie czynności wykonujesz aby przygotować program?
    c) co znaczy realizacja szkoleń? Trener realizuje szkoląc. Oranizator -
    organizując. Uściśl.
    d) zadania i obowiązki: (...) znajomość procedur (ostatnie pozycje na
    liście). Znajomość procedur i produktów nie jest zadaniem i obowiązkiem.
    Ponadto to oczywiste, że pracownik musi znać procedury, produkty i
    usługi zwiazane z jego stanowiskiem. IMO trzeba to wywalić.

    5.
    I znów - co to znaczy:
    obsługa korespondencji z klientami,

    6. Celem jest stanowisko związane ze szkoleniami a w liście zadan i
    obowiązków Twojego obecnego stanowiska, obowiązki związane ze
    szkoleniami zajmują 2 na 9 pozycji.

    7. Czy analiza rozmów... oznacza dokonywanie w jakim stopniu pracownicy
    odbiegają od przyjętej normy? Jeśli tak, to czy nie jset to bliskie do
    badania potrzeb szkoleniowych?

    8.
    Odbyte kursy i szkolenia - moim zdaniem, hierarchia ich ważności jest
    następująca:
    - podstawy Prawa Bankowego,[4]
    - szkolenia produktowe,[4]
    - szkolenia systemowe (Profile, ISC, Remedy, Call Context),[3]
    - szkolenia z zakresu asertywności, [1]
    - podstawy negocjacji, [2]
    - profesjonalna obsługa klienta,[3]
    - prezentacje grupowe, [2]
    - metody aktywizujące w szkoleniach, [1]
    - szkolenie z zakresu prowadzenia rozmowy coachingowej. [1]

    Warto zatem zamienić kolejność na:

    - metody aktywizujące w szkoleniach, [1]
    - szkolenie z zakresu prowadzenia rozmowy coachingowej. [1]
    - szkolenia z zakresu asertywności, [1]
    - podstawy negocjacji, [2]
    - prezentacje grupowe, [2]
    - szkolenia systemowe (Profile, ISC, Remedy, Call Context),[3]
    - profesjonalna obsługa klienta,[3]
    - podstawy Prawa Bankowego,[4]
    - szkolenia produktowe,[4]

    pozdr.
    m.

    P.S. Z ciekawości - jaki jest zakres obowiązków na tym stanowisku? (Sam
    pracuję w szkoleniach).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1