PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja moderowania pl.praca.szukanaRe: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
  • Data: 2004-08-11 11:19:51
    Temat: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Demokracja doradcza (czy, jak wolisz: sondaż). Jest głosowanie, po czym
    > decyzję podejmuje TS, _zazwyczaj_ (nie wiem, czy zawsze, chyba raz nie)
    > przychylając się do wyniku głosowania. Ale wcale nie musi, i jest to jasno
    > opisane w FAQ.

    Wiem, wiem - czytalem.
    Potwierdza to hipokryzje moderatorw wypowiadajacych sie "uruchom odpowiednia
    procedure i juz sprawa zmiany moderacji jest zalatwiona". Zdanie to wprost
    wskazuje na demokratyczne procedury. Panowie moderatorzy jednak znaja FAQ i
    uklad na polskim usenecie (chodzi o slynne "nie przewiduje sie zmian
    moderatorow p.p.o"), wiec wskazywanie na demokratyczne procedury jest
    hipokryzja w klaszycznym znaczeniu tego slowa (nie posadzam M i J o
    niewiedze i nieznajomosc realiow, a tylko to moglo by byc argumentem na ich
    korzysc). Pewnie pamietasz wybieranie Sejmu przed 89' z frekwencja 98% itp.
    Dlatego miedzy innymi pisze te wszystkie durne teksty tutaj. Moge pisac "M i
    J to hipokryci" ale wole inaczej. Kto lapie faze ten wie o co biega, a kto
    nie czuje tej fazy kaze mi zakladac alty. Nie zmienie tego.

    To tyle
    Tomek