PracaGrupypl.praca.dyskusjeProkom - wasze doswiadczeniaRe: Prokom - wasze doswiadczenia
  • Data: 2002-06-05 14:41:25
    Temat: Re: Prokom - wasze doswiadczenia
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Zgadzam się, że dobra organizacja pracy jest ważniejsza niż
    komputeryzacja.
    2. Ale nikt nie wmówi mi, że system ZUS działałby ... bez komputerów.
    3. Co do bredni o zmuszaniu do udziału w przetargu.
    Tak - to był czysto teoretyczny pomysł.
    Ale proszę odpowiedzcie mi! Niech ktoś mi to powie wreszcie! Błagam!
    Dlaczego CL, Softbank, Comarch, 2Si, czy Solidex nawet nie stanęły do
    przetargu.
    Nie mówiąc o wielu innych firmach.
    To chyba, o czymś świadczy.