PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
  • Data: 2002-09-09 21:57:39
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "rtb" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze i tak jest, ale w moim przypadku bylo inaczej. Wyslalm aplikacje w
    odp
    > na ogloszenie w GW. Chodzi o stanowisko zwiazane z moim wyksztalceniem i
    > doswiadczeniem zawodowym (badania rynku).

    Widzisz... znaczy SZUKAJA - czyli jak sie postarasz to kto wie :) Szczerze
    zycze powodzenia!

    > miarodajnym kryterium i rzeczywiscie decyduje o przyjeciu/odrzuceniu
    > kandydata. Jest to tylko jeden z elemrntow, niekoniecznie najwazniejszy.

    Tez mi sie tak wydaje. Jedyny minus, to taki, ze zdawac go mozna raz w
    zyciu.
    "Cooo... nie powiodlo sie na tescie?? No to za 10 lat tez sie Panu/Pani nie
    uda - nie ma co probowac" (moze wg P&G czlowiek sie nie rozwija??) :)))

    BTW: nie wiem jak tam innch, ale mnie takie "tesciki" strrasznie mecza...
    65min myslenia, a czulem sie jak po 4 wykladach pod rzad.

    rtb