PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    From: "Andree" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Date: Mon, 2 Sep 2002 16:19:05 +0200

    > leczyc. Zwlaszcza na
    >
    > ;)))
    > Znowu ciekawe wyrazasz opinie :)
    > BTW Cioekawe dlaczego ostatnio socjologia taka modna byla - moze jako, ze
    > niewiele daje, to niewiele trzeba sie uczyc?? ;)
    > He, he.

    Ja nie pisalem o tym, ile daje dyplom socjologa, tylko co sie umie po
    studiach socjologicznych (a to sa wbrew pozorom dwie totalnie rozne rzeczy).
    Moim zdaniem na socjologii ucza wielu niepraktycznych rzeczy (jesli ktos ma
    czas, nie mam nic przeciwko), a nie ucza wielu praktycznych (tzn. takich,
    ktorych potem wymagaja stanowiska zajmowane przez socjologow).

    > P.S. Ale informatyka to daje duuuzo, nie?? ;)

    Jak juz wyzej napisalem. Same w sobie studia daja niewiele.

    Andree