PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie?Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-26 09:12:19
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: M <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:
    > Ależ ja nigdzie nie twierdziłem, że ubogie prezentuje.
    > Jak insynuujesz, że na jednej stronie można zmieścić tylko ubogie CV,
    > to z tym się nie zgadzam.

    Pozwolę sobie zwrócić uwagę, że przy ograniczonej objętości i "kosztach
    stałych" (jak informacje osobiste, języki obce czy edukacja) na przebieg
    kariery czy osiągnięcia zostaje mało miejsca. Wtedy można posługiwać się
    jedynie ogólnikami. Osiągnięcia czy projekty niestandardowe, mogące być
    różnie rozumiane i nie będą wystarczająco opisane.

    No chyba, że rozmawiamy o CV sprzedawcy z karierą w sklepie mięsnym,
    chemicznym i ogólnospożywczym. Takie się zmieści.

    Ewentualnie może masz na myśli CV z listą skrótowców: HTML, ADHD, IHMO,
    WTF... No, ale wtedy można by w ogóle zrezygnować z CV i poprosić o SMS.

    --
    pzdr