PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-26 09:34:59
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M pisze:

    > Pozwolę sobie zwrócić uwagę, że przy ograniczonej objętości i "kosztach
    > stałych" (jak informacje osobiste, języki obce czy edukacja) na przebieg
    > kariery czy osiągnięcia zostaje mało miejsca. Wtedy można posługiwać się
    > jedynie ogólnikami. Osiągnięcia czy projekty niestandardowe, mogące być
    > różnie rozumiane i nie będą wystarczająco opisane.

    Spokojnie 0,5-3/4 strony można wygospodarować. Nie trzeba pisać "12".
    Miejsca jest wbród.

    > No chyba, że rozmawiamy o CV sprzedawcy z karierą w sklepie mięsnym,
    > chemicznym i ogólnospożywczym. Takie się zmieści.

    Pokaż zatem to CV, które się nie zmieści.

    > Ewentualnie może masz na myśli CV z listą skrótowców: HTML, ADHD, IHMO,
    > WTF... No, ale wtedy można by w ogóle zrezygnować z CV i poprosić o SMS.

    Od tego są skrótowce, aby je stosować. Jeśli są dla potencjalnego
    pracodawcy niezrozumiałe, to znaczy że informacje te są w CV nieistotne
    i można je bez szkody pominąć.

    --
    Liwiusz