PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna a praca w biurze › Re: Praca zdalna a praca w biurze
  • Data: 2007-03-26 08:50:28
    Temat: Re: Praca zdalna a praca w biurze
    Od: Phantom <phantoml@_NOSPAM_.onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Larsoden wrote:

    > No właśnie, a durny TB wszystkie posty wyświetla jako ISO i dlatego
    > widziałem krzaki nawet w postach gdzie deklaracja była UTF. Muszę sobie
    > ręcznie ustawiać jak ma wyświetlać bo sam automatycznie nie umie...
    > Czas na inny czytnik.

    W 'Options->Display' masz zakładkę 'Formatting' a tam w sekcji 'Fonts &
    Encoding' przycisk 'Fonts...'. Jak go wciśniesz pojawi się kolejne
    okienko, tam wybierz 'Fonts for Central European', czcionkę poczty
    przychodzącej i wychodzącej ustaw na ISO-8859-2, odhacz opcję 'Apply the
    default character encoding to all incoming messages' i zahacz 'Use the
    default character encoding in replies'. Powinno wtedy działać poprawnie.

    Co do samego TB, to nie jest taki durny, jak by się mogło wydawać (jak
    dla mnie jest mniej durny niż czytnik z Opery używany przez Tomka P.).
    Wystarczy go tylko prawidłowo skonfigurować.
    A poprawne kodowanie IMO to nie jest kodowanie, które ktoś tam sobie
    uzna za właściwe według jakiegoś RFC, tylko takie, które na danej grupie
    przyjmuje się jako właściwe, a tutaj AFAIK jest za właściwe przyjęte
    kodowanie w ISO.

    --
    Pozdrawiam,
    Phantom