PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna a praca w biurze › Re: Praca zdalna a praca w biurze
  • Data: 2007-03-25 19:06:28
    Temat: Re: Praca zdalna a praca w biurze
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 25 Mar 2007 14:51:36 +0200, AJ napisał(a):

    > Od zawsze pracuje zdalnie jako programista JAVA, chcialbym zmienic prace
    > i sprobowac pracy w biurze w Wawie. Obawiam sie tylko ze bedzie mi
    > ciezko przyzwyczaic sie do 8h dnia pracy. Ma ktos moze doswiadczenia z
    > takim przejsciem i chcialbym sie ze mna podzielic - bede wdzieczny...

    Jest ciezko. Duzo lepiej pracowalo mi sie zdalnie.
    Nagle odkrylem ze zakupy to najlepiej w weekend, a urlop to cos o czym
    mysle kazdego dnia ;]

    Praca zdalna miala ta zalete, ze robilem kiedy mi sie podobalo. Nie kazdy
    "zdalny" tak moze, ja moglem. Wstawalem kiedy chcialem i sam ustalalem plan
    pracy zeby zdazyc. Zle sie czulem, to sobie odpuszczalem jednen dzien i w
    nastepnych odbilem zaleglosci. No i problemu z traceniem czasu na dojazdy.

    Obecne doswiadczenia z praca na etat sa cokolwiek srednie. Zalety sa takie,
    ze latwiej sie "zmusic" do pracy (przy zdalnej czasem byl problem zeby sie
    chcialo), do tego moge z kims pogadac, co nie zawsze bylo mozliwe jak sie
    siedzi caly dzien w domu. Mimo tego chce ten rozdzial mojej kariery
    pracowniczej czym predzej zamknac, praca zdalna duzo lepsza.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net