PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Polsce?
    Date: 11 Nov 2002 23:39:09 -0800

    "Monia" <m...@N...gazeta.pl> writes:

    > Co do %o tych wygranych na calym swiecie tak jest , wierz mi ... na prawde .I
    > wiekszosc tych naprawde bogadych startowala od stanowiska magazyniera ... To
    > tez prawda ( mam dowody ) . Za granica historia Gates'a ( ktory wydaje mi sie
    > barzo sympatyczny nawet jak wszyscy mysla o nim ze palant ) , i innych

    gates startowal z niczego?
    no chyba raczysz zartowac. doinformuj sie, z jakiej rodziny pochodzi,
    jakie skonczyl studia, kto mu za nie zaplacil (hint: sam na nie nie
    zarabial) i ile dostal od rodzinki na wstepie.

    co jak co, ale gatesa pokazywac jako przyklad kogos, kto zaczynal od
    zera.. eh....

    > ktorzy zrobili fortune z niczego jest na prawde wielu ( i nawet polakow jesli
    > sie o tym nie mowi - patrz ex dj kt&ograve;ry produkuje tv i daje miejsce pracy
    > tysiacom polakow ) .
    >

    > Oczywiscie , poczatki sa trodne , ale niczego nie ma za darmo , sa ludzie
    > ktorzy placa za to jedzac miesiacami chleb ze smalcem , zeby na zus
    > zaplacic , i wirz mi podadki w polsce i za granica niczym sie nie roznia , za
    podatki w polsce sie nie roznia od tych np. w usa?
    no raczysz sobie chyba zartowac.

    w usa nie masz przymusowego ubezpieczenia, bedacego uklrytym
    podatkiem, tak jak w polsce jest zus.

    podatek dochodowy jest - suprise! - nizszy.

    sa stany, w ktorych w ogole nie ma podatku stanowego (pobieranego od
    dobr i uslug, czyli naszego vatu).
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net