PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnejRe: Praca po szkole prywatnej
    From: "Muchomor" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <dv22j1$4dv$1@news.interia.pl> <d37b8
    <74c72$4416783a$57cffbdc$27381@news.chello.pl>
    <0...@p...pl>
    <1057f$44171d79$57cffbdc$30348@news.chello.pl>
    <dv79c7$lb0$1@inews.gazeta.pl>
    <8afe6$44173402$57cffbdc$3442@news.chello.pl>
    <dv7cst$bp9$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Praca po szkole prywatnej
    Date: Tue, 14 Mar 2006 23:21:40 +0100

    "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:dv7cst$bp9$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie goraczkuj sie, jesli moje wnioski mijaja sie z prawda,

    Nie goraczkuje sie. Po prostu pokazuje Ci gdzie sie mylisz.

    > zawsze przeciez
    > mozesz napisac jak naprawde wyglada rekrutacja w Twej firmie.

    odglszenie, screening, test/rozmowa techniczna , rozmowa z HR, rozmowa z
    ewentualnym menedzerem.

    >Poprostu strasznie niejasnie piszesz.

    Toc napisalem, ze tak samo tylko bez dolcow!

    > Bo sie nie da projektowac i ogladac CV jednoczesnie. Chyba.

    nie wiem. ja dostaje CV po screeningu i nie patrze w nie dluzej niz 2
    minuty.

    > No to kto skanuje CV, skoro nie macie agentow (wewnetrznych czy
    > zewnetrznych)?

    rece opadaja... przeczytaj _dokladnie_ mojego posta z 20.45

    > Gosciu, nie gadaj glupot. Polskie oddzialy zagranicznych firm maja
    > przynosic
    > straty a nie zyski.

    Jak juz wstalem z podlogi to przeczytalem sobie to jeszcze kilka razy bo
    moze gdzies zgubilem ukryty sens. Ale chyba nie. Moglbym prosic o
    rozwiniecie tematu? Najlepiej z przykladami.

    > Moj znajomy do niedawna pracowal w polskim oddziale duzej
    > europejskiej firmy. W pewnym kwartale ow oddzial zanotowal niewielki
    > zysk -
    > byla wielka awantura i chyba jakies glowy polecialy.

    Utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze wnioskowanie to nie jest Twoja
    najmocniejsza strona.

    pzdr
    Muchomor