PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na Cyprze - Foster ? › Re: Praca na Cyprze - Foster ?
  • Data: 2004-06-04 12:27:48
    Temat: Re: Praca na Cyprze - Foster ?
    Od: "Piotr" <w...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ewentualnie jest pośrednik pracy na cyprze na lotnisku chyba w wawie
    niestety zgubiłem nr i maila ale w wyborczej gdzieś powinno być
    twój koszt to cena biletu.

    a po za tym ja mam twz w planach wyjazd na cypr i byłem w jednym biurze,
    akurat wyżywienie było by moją działką ale co do biletu to niestety tak
    praktykują ze sobie musisz wykupić, plus jest taki ze pracodawca wraz z
    ostatnią wypłatą miał zwrócić koszt biletu w obydwie strony oczywiście