PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na Cyprze - Foster ? › Re: Praca na Cyprze - Foster ?
  • Data: 2004-06-04 12:12:49
    Temat: Re: Praca na Cyprze - Foster ?
    Od: SoWhat <S...@a...jazz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Radekx napisał:
    > Witam
    > Mam pytanko, czy ktoś się orientuje, jakie opinie "chodzą" o firmie Foster.
    > Wysłałem zgłoszenie do pracy na Cyprze, coś mi jednak nie pasuje z tymi
    > opłatami (płacić trzeba za zakwaterowanie i wyżywienie, bilet lotniczy
    > osobno).
    > Firma ta organizuje jeszcze kursy językowe w Anglii.
    > Dzięki za opinie
    >
    > Pozdrawiam

    Czesc,

    Pisalem do nich kilka razy. Szkoda czasu na Twoje pisanie. Nie odpisuja,
    nie informuja o procesie rekrutacji, o niczym nie informuja pomimo
    ciaglej informacji na stronach o naborach do roznych prac.

    Jednym zdaniem: Obywatelu zrob sobie dobrze sam.
    Uwazam ze wlasny wypad na cypr i tam szukanie przyniesie wieksze
    prawdopodobienstwo niz foster i temu podobny itc.