PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na Cyprze - Foster ?

  • 1. Data: 2004-06-04 11:24:51
    Temat: Praca na Cyprze - Foster ?
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    Witam
    Mam pytanko, czy ktoś się orientuje, jakie opinie "chodzą" o firmie Foster.
    Wysłałem zgłoszenie do pracy na Cyprze, coś mi jednak nie pasuje z tymi
    opłatami (płacić trzeba za zakwaterowanie i wyżywienie, bilet lotniczy
    osobno).
    Firma ta organizuje jeszcze kursy językowe w Anglii.
    Dzięki za opinie

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    [ Radek Klensporf / Radekx | http://republika.pl//radekx |
    [ | GSM 694 84 - 77 - 66 | ICQ 276192912|
    [ | r...@g...pl | Poznań 2004 | r...@n...pl|

  • 2. Data: 2004-06-04 12:12:49
    Temat: Re: Praca na Cyprze - Foster ?
    Od: SoWhat <S...@a...jazz>

    Użytkownik Radekx napisał:
> [...]
    > osobno).
    > Firma ta organizuje jeszcze kursy językowe w Anglii.

    Czesc,

    Pisalem do nich kilka razy. Szkoda czasu na Twoje pisanie. Nie odpisuja,
    nie informuja o procesie rekrutacji, o niczym nie informuja pomimo
    ciaglej informacji na stronach o naborach do roznych prac.

    Jednym zdaniem: Obywatelu zrob sobie dobrze sam.
    Uwazam ze wlasny wypad na cypr i tam szukanie przyniesie wieksze
    prawdopodobienstwo niz foster i temu podobny itc.

  • 3. Data: 2004-06-04 12:27:48
    Od: "Piotr" <w...@x...pl>

    ewentualnie jest pośrednik pracy na cyprze na lotnisku chyba w wawie
    niestety zgubiłem nr i maila ale w wyborczej gdzieś powinno być
    twój koszt to cena biletu.

    a po za tym ja mam twz w planach wyjazd na cypr i byłem w jednym biurze,
    akurat wyżywienie było by moją działką ale co do biletu to niestety tak
    praktykują ze sobie musisz wykupić, plus jest taki ze pracodawca wraz z
    ostatnią wypłatą miał zwrócić koszt biletu w obydwie strony oczywiście