PracaGrupypl.praca.dyskusjePoziom reprezentowany przez "pracodawców"Re: Poziom reprezentowany przez "pracodawców"
  • Data: 2004-06-25 16:17:14
    Temat: Re: Poziom reprezentowany przez "pracodawców"
    Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (chinol, a któżby!) wyklepał:

    > Zazwyczaj psioczy sie na male firmy (do 30 osob) ze w takich firmach
    > czlowieka traktuje sie jak psa. Ale to te firmy wlasnie wypracowywuja ponad
    > polowe wszystich dochodow budzetowych.

    I tylko dlatego mają mnie traktować jak murzyna? Bo ja szukam pracy, to
    on może mnie olać i nawet nie wysłać automatu "Aplikacje otrzymano,
    dopowiemy (ewentualnie) w dalszym terminie"? To dlatego może mnie ganiać
    ile chce i odsyłać wciąż na nowe spotkania bez żadnego już nie powiem
    szacunku, ale choćby uszanowania mojego czasu (owszem, bezrobotny niby
    ma go dużo, ale nie musi go całego poświęcać ewentualnemu pracodawcy) i
    przede wszystkim zrozumienia dla moich nerwów? To dlatego może mi mówić
    "Zadzwonimy do środy z każdą odp." i nie zadzwonić? Nie ma zamiaru
    dzwonić, to niech powie "decyzję podejmiemy do środy, proszę wtedy
    zadzwonić". Czasem mam wrażenie, że zarówno pracodawcy jak i UPwcy
    traktują bezrobotnego jak podkategorię. Nie mamy roboty, to można nie
    traktować nas jak ludzi.

    M.