PracaGrupypl.praca.dyskusjePoziom reprezentowany przez "pracodawców" › Re: Poziom reprezentowany przez "pracodawców"
  • Data: 2004-06-25 22:10:42
    Temat: Re: Poziom reprezentowany przez "pracodawców"
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mo" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cbhj3e$if3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ile chce i odsyłać wciąż na nowe spotkania bez żadnego już nie powiem
    > szacunku, ale choćby uszanowania mojego czasu (owszem, bezrobotny niby
    > ma go dużo, ale nie musi go całego poświęcać ewentualnemu pracodawcy) i
    > przede wszystkim zrozumienia dla moich nerwów? To dlatego może mi mówić
    > "Zadzwonimy do środy z każdą odp." i nie zadzwonić? Nie ma zamiaru
    > dzwonić, to niech powie "decyzję podejmiemy do środy, proszę wtedy
    > zadzwonić". Czasem mam wrażenie, że zarówno pracodawcy jak i UPwcy
    > traktują bezrobotnego jak podkategorię. Nie mamy roboty, to można nie

    Nie martw sie oni tez moga penego dnia zostac bez pracy, a przedsiebiorcy
    zbankrutowac.
    Mówi sie, że to jest rynek pracodawcy, ale moze kiedys czasy sie zmienia.
    Buractwo wychodzi z ludzi nawet w Wawie i to w topowych firmach. Ale wiedz o
    tym, że to
    tylko punkt na Ziemi. Sa inne miejsca gdzie jest lepiej.

    Wieslaw