PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikowRe: Poszukuje pracownikow
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: Fri, 3 Sep 2004 23:00:15 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@bzz249.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Uzytkownik "Markopik" <m...@t...de> napisal w wiadomosci
    news:ch9fi4$mp5$05$1@news.t-online.com...
    > Na to moge powiedziec ze duza firma produkujaca naczepy samochodowe kolo
    > Lodzi dala mi zlecenie na 20 spawaczy MIG-MAG stawka ok 8 zl netto, / nie
    > znalazlem ani jednej osoby chetnej do tej pracy, moze nie jest to duzo
    > jakies 1400 zl na miesiac.
    > Chetnie zatrudnilbym wiekszosc z Was, ale jak pisalem prowadze agencje
    pracy
    > czasowej i nie zawsze jestem w stanie zagwarantowac prace na stale w
    jednym
    > miejscu, dlatego moje szukanie ogranicza sie do miejsc nie do przesady
> [...]
    I teraz sie rozumiemy dojazd na wlasny koszt!!!!
    to znaczy za ile za 500 zl + wlasny samochód ,
    a ilu bezrobotnych posiada wlasny samochód???
    a narzedzia i ubranie tez swoje, i moze jeszcze na dwa
    no cztery tygodnie, to kogo ty szukasz idiotów którym
    zostanie na suche bulki, wole nie jesc.

    bezrobotny
    Józek