PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan) › Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
  • Data: 2007-05-24 14:46:21
    Temat: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Od: "W33" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:f346jv$4vt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tak uważasz za gorszych tych co rozmawiają o seksie w pracy.

    Skoro wiesz to lepiej niz ja.... ciagle mi sie wydawalo, ze wiem co mysle.

    > I mam nadzieję, że mieć nie będę.

    Tez mam taka nadzieje

    > Więc się zastanów, czy to co opisałem nie jest kwintesencją tego na co
    > zwróciłem uwagę.

    Maslo maslane...

    > Dlatego odpowiedziałem pod postem drugiej osoby.

    Wrzucajac nas do jednego wora.. z czym ja sie nie zgodzilem.

    > Pojechałem, bo tego typu nie lubię i już. W pracy spędzasz 1/3 dnia i nie
    > wyobrażam sobie człowieka, który powiedzmy po pół roku(chociaż to i tak
    > długo), nie otwiera się do innych osób. Taki człowiek z punktu widzenia
    > grupy jest całkowicie bezużyteczny(oczywiście jest to moje subiektywne
    > zdanie).

    I bardzo dobrze, ze zaznaczyles to na koncu - bo prezentujesz jakies
    ekstremum, ktorego ja nie mialem na mysli.

    > Powiem Ci taką Ciekawostkę, w firmach często ludzie między sobą rywalizują
    > sposób niezupełnie przyzwoity, wiesz, że bardzo rzadko rywalizują w ten
    > sposób osoby siedzące w tym samym pomieszczeniu, coś w tym musi być.

    To Twoja wiedza oparta na jakichs badaniach (chetnie poczytam), czy prywatna
    obserwacja?

    > Mam pytanie, jak koleżance spadnie książka na ziemię, to zanim ją
    > podniesiesz to się spytasz czy to jest jej książka, czy firmowa i jak
    > będzie firmowa to podniesiesz, a jak będzie jej to pójdziesz dalej?

    Nie bardzo rozumiem co to ma wspolnego z moim pytaniem na poczatku o firme z
    dobra atmosfera... ale podniosl bym ksiazke i nie zastanawial sie do kogo
    nalezy...

    > Szukasz firmy pełnej ....(daruję sobie określenie) w której powiedzenie,
    > że
    > się było w kinie na fajnym filmie(nie daj boże, że z żoną) jest czymś co
    > wywołuję półgodzinną grobową ciszę. Tam byś się czuł dobrze zgadza się?

    Nie wyobrazam sobie takiej firmy - jak juz wspomnialem powyzej zle
    odczytujesz moj post... wyolbrzymiasz, zupelnie zreszta niepotrzebnie
    prowokujac do dalszej dyskusji o niczym.
    Wiesz zapewne, ze istnieja ludzie z roznymi granicami prywatnosci i
    wystarczy to uszanowac. Stwierdzenie, ze "Pojechałem, bo tego typu nie lubię
    i już." chyba daje tez prawo "temu typowi" nie lubic tego co Ty
    prezentujesz?

    Pozdrawiam,
    W33