PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan) › Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
  • Data: 2007-05-25 10:59:13
    Temat: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Od: "Pavlick" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:f36fj9$7fi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli w domu nakręcasz ludzi na piramidkę, czy jedyną rzeczą na którą stać
    > twoją firmę to neostrada?

    Przeczytałeś pierwszą moją wypowiedz w temacie?
    Wyraznie napisałem, że pracuję jako kierowca.
    A co do złośliwości to i w domu można zarobić np tłumacząc, przepisując,
    uzupełniając bazy danych,
    handlując w serwisach aukcyjnych, skręcać długopisy, przyklejać znaczki. Dla
    każdego coś się znajdzie.

    --
    Q.