PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan) › Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Date: Thu, 24 May 2007 08:27:28 +0200

    > Ponieważ mam podobny problem, napiszę jak to wygląda z mojej strony:

    Jak dla mnie, to macie złe podejście do samych siebie, spunktuję was:
    1) Czytam, że nie podoba się, że kurwują w pracy, zauważ, że to jest w
    polskim języku jedno z częściej używanych słów, więc jak Ci się nie podoba
    to zatkaj se uszy i już, mnie w domu uczyli też że się nie przeklina, ale
    Ciebie nauczyli jeszcze, że ten kto przeklina jest gorszy.
    2) Nie chcesz rozmawiać o seksie to nie rozmawiaj jak nie masz nic Ciekawego
    do powiedzenia.
    3) Synteza 1 i 2 to jest taka, że kiepsko się nadajesz do jakiejkolwiek
    pracy, bo masz kiepskie relacje z innymi ludźmi, którzy są na naszym
    poziomie, musisz sobie zdać sprawę, że mentalność polaków jest trochę inna
    niż naszych zagranicznych kolegów, a co za tym idzie i relacje pomiędzy
    ludźmi zupełnie inne.
    4) Za 1000zł nie opłaca Ci się pracować???????
    Nigdy będąc bez pracy nie odmówiłbym etatu, nawet za 1000zł. Ale tobie
    się "nie opłaca pracować", więc siedź se na bezrobociu. Pamiętaj o tym, że
    jak będziesz miał 0,5-1 rok bezrobocia, to twoje CV nieodwracalnie zacznie
    lądować w.
    5) Mógłbym tak do 100 ale mnie się nie chce....