PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwania osób do działu handlowego.Re: Poszukiwania osób do działu handlowego.
  • Data: 2002-10-25 22:45:25
    Temat: Re: Poszukiwania osób do działu handlowego.
    Od: Bozo <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezary Stypulkowski wrote:
    > ale dalem pare dni temu ogloszenie ze szukam firmy co by mi kabel
    > polozyla..

    Heh powiedz ile jest to warte, a sam takową ci położe :) za godziwym
    wynagrodzeniem oczywiście 8^) (rozumiem że chodzi o wewnętrzną strukturalkę
    + zasilanie zrównoważone do kompów + szafa krosownicza - ogłoszenia nie
    czytałem).

    Jeszcze odnośnie handlowca. Spotkałem się już KILKAKROTNIE z wizją, ze
    handlowiec nie potrzebuje pensji, a dostaje tylko prowizję od utargu. Żeby
    było weselej, należy się ona dopiero od pewnego pułapu, tzn. mozna się
    naharować jak wół, a przez cały m-c zero $$$ :-( Nic dziwnego, że na takie
    dictum handlowiec pryska radośnie na firmę wonną strugą moczu. Pracowałem
    nawet z takimi ludźmi - jakoś zgodnie twierdzili, że posiadająć Umiejętność
    (tak, tak, z Dużej Litery) sprzedaży, nie będą otrzymywali nędznych
    ochłapów, lecz wolą raczej założyć własną firmę i sprzedawać towar.
    Oczywiście, zabiorą ze sobą klientów :) - a póki co, nie będą się
    przemęczać. Oto Polska właśnie.