PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwania osób do działu handlowego.Re: Poszukiwania osób do działu handlowego.
  • Data: 2002-12-03 10:42:57
    Temat: Re: Poszukiwania osób do działu handlowego.
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Twoje problemy moga wynikac z roznicy miedzy formulowaniem wymagan
    formalnych a faktycznymi potrzebami stanowiska... W efekcie pojawiaja sie
    kandydaci ktorzy spelniaja moze i wymgania opisane zalozmy w ogloszeniu, ale
    na rozmowie kwalifikacyjnej okazuje sie ze sa Ci zupelnie nieprzydatni.
    Mozliwe tez ze nie oferujesz wystarczajcego wynagrodzenia do wymagan.
    Opisz troszke wiecej o problemach.
    W sytuacji gdy problem trwa kilka miesiecy - radze zrzucic ten ciezar na
    doradztwo kadrowe. Takie firmy zobowiazuja sie do poszukiwania pracownika w
    okreslonym czasie, a na rekrutacje udzielaja gwarancji.
    Wiecjej informacji o zasadach dzialania firm doradczych na privie.

    Użytkownik Krzysztof Bąk <b...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:apbols$7hu$...@n...tpi.pl...