PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwania osób do działu handlowego.Re: Poszukiwania osób do działu handlowego.
  • Data: 2002-11-05 19:09:03
    Temat: Re: Poszukiwania osób do działu handlowego.
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Oct 2002 17:46:01 +0200, "Krzysztof B?k" <b...@s...pl>
    wrote:

    >Witam,
    >Od kilku miesięcy poszukuję osoby do pracy w dziale handlowym. Wyniki
    >poszukiwań są niezadowalające.

    Dlaczego?

    >Postanowiłem zapytać osoby czytające forum: jak szukać skutecznych
    >handlowców ?.

    Normalnie - ogłoszenia w prasie itp. pierdoły.

    >Jakie warunki musi spełnić w dzisiejszych czasach firma aby dobry i
    >skuteczny handlowiec rozpoczął w niej pracę?

    Hmm... nie wiesz. No to chyba nie wiesz kogo szukasz.
    Może napisz jakie warunki oferujesz a wtedy pomożemy ;-)

    >Co jest ważne dla pracownika działu handlowego?

    Zależy jakiego pracownika - stacjonarnego (w biurze) czy mobilnego (w
    terenie) - to jest zasadnicza różnica.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa