-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
ail
From: "Pawel A." <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Pomysl na reklame TV
Date: Tue, 18 Mar 2003 09:46:43 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 30
Message-ID: <b56m8n$f0d$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <b52nmo$kmq$1@inews.gazeta.pl> <3E752E6F.2020803@wp._NOSPAM_pl>
<b53vfn$nrc$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 149.156.62.133
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1047977047 15373 149.156.62.133 (18 Mar 2003 08:44:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Mar 2003 08:44:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:74740
[ ukryj nagłówki ]> A ja mam od dłuższego czasu wymyślony wierszyk reklamujący pewien produkt.
> czy dałoby coś zgłoszenie się z ofertą do producenta lub agencji
> obsługującej go?
Prawdopodobieństwo oszukania jest zawsze, i niestety w niektórych agencjach
stanowi normę (np. w ostatnij chwili okazuje sie, że ze "współautora"
zmieniasz się w "konsultanata" - róznica w zapłacie wiecej niz spora).
Jak jednak ktos jest zdeterminowany to proponuje taki schemat dzialania
- dowiedzic sie jaka firma prowadzi kampanie produktu
- wybrać sie do najbliższej siedziby ZAIKS-u i zarejetrować tam swoje prawa
do wierszyka czy fabułki reklamowej (np. piszesz opowiadanko, które jest
stresczeniem reklamy lub pada w nim - (doslownie i jako slogan, wymyslone
przez Ciebie hasło).
- idziesz do agencji z propozycją. Składasz ją na "dziennik podawczy" i
bieżesz potwierdzenie na kopi (pieczątka).
Teraz, jak już masz wzystko na piśmie, możliwie najszybciej próbujesz
dodzwonić sie do dyrektora kreatywnego aencji (ciagle odbijając sie od
sekretarek i asystentów) i jeszce raz przedstawiasz mu pomysł. Ten telefon
jest kluczowy, bo agencje reklamowe, podobnie jak gazety czy inne media,
dostają całe tony listów z "rewelacyjnymi pomyslami". Przeważnie nie są one
nawe dokładnie czytane, tyko z miejsca lądują w koszu.
Ważne jest, żeby pomysł przedstawić własnie dyrektorowi kreatywnemu, bo
jeżeli jest dobry (a musi bć chcąc sie utrzymać) to nie roi mu specjalni
różnicy, czy za dobry pomysł zapłaci ludzim z zewątrz, czy łasnym
copywriterom.
Życzę powodzenia
Paweł
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-06-26 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-26 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-06-25 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-06-25 Warszawa => Starszy Programista C <=