PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na przekwalifikowanie się pilnie poszukiwanyRe: Pomysł na przekwalifikowanie się pilnie poszukiwany
  • Data: 2005-09-03 20:49:38
    Temat: Re: Pomysł na przekwalifikowanie się pilnie poszukiwany
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-09-02, zasit <z...@w...pl> wrote:

    > a ze kazdemu marzy sie praca latwa i przyjemna to juz inna sprawa

    W końcu trzeba kombinować żeby pracę jak najbardziej zbliżoną do idealnej
    zdobyć.

    > jak masz doswiadczenie i wiedze to powysylaj cv do fabryk

    Ja wogóle źle się czuje w dużych, zhierarchizowanych organizacjach więc
    fabryki odpadają ;) Poprostu tam nie pasuje :)
    A jeśli już kiedyś mnie bieda tak przyciśnie że nie będzie co do garnka
    włożyć to może wyślę cv do fabryki ale napewno nie w PL - jeśli już robić
    coś czego się nie lubi to przynajmniej za porządną kasę.

    > coz taka praca

    Myśląc tym sposobem można by poprzestać na posadzie kasjera w Biedronce
    i wmawiać sobie "cóż, taka praca" ;)

    pozdrawiam