PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na przekwalifikowanie się pilnie poszukiwanyRe: Pomysł na przekwalifikowanie się pilnie poszukiwany
  • Data: 2005-09-05 19:39:32
    Temat: Re: Pomysł na przekwalifikowanie się pilnie poszukiwany
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-09-05, zasit <z...@w...pl> wrote:
    > mysle ze pomysl nie dosc ze idiotyczny
    > to nawet nie podales na czym mialby niby zarabiac

    Pomysł z przewoźną kafeją jest nieracjonalny i ekonomicznie nieopłacalny
    ale nie wiem czemu jedziesz na przedmówce - w końcu "burza mozgów" polega
    na tym żeby zebrać jak największą liczbę rozwiązań, niezależnie od ich
    jakości. Dopiero potem się je selekcjonuje a takie pozornie głupie mogą być
    nieraz impulsem do znalezienia czegoś sensownego.

    pozdrawiam