PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysl do Nowelizacji Kodeksu Pracy › Re: Pomysl do Nowelizacji Kodeksu Pracy
  • Data: 2002-08-09 19:56:40
    Temat: Re: Pomysl do Nowelizacji Kodeksu Pracy
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Geneza jest taka, ze pracodawca, ktory teraz bedzie zawieral
    > nieskonczona ilosc umow na czas okreslony, nie dajac
    > pracownikowi komfortu psychicznego i pewnosci zatrudnienia,
    > a takze uniemozliwiajac mu np. wziecie kredytu w banku musi
    > zdawac sobie sprawe ze pracownik, gdy znajdzie lepsza prace
    > bedzie mogl go zostawic z rozbabrana robota. Wydaje mi
    > sie ze moze to w pewien sposob ograniczyc bezrobocie wskutek
    > wiekszej trwalosci zatrudnienia na czas okreslony ;-)

    A moje zdanie jest takie że pracodawcy znów górą !!! Będzie więcej
    przypadków zwolnień (niuzasadnionych, bo co tu uzasadniać, poprostu kolejne
    widzimisie "szefa") niż narastania przypadków w których ktoś otrzymał nową
    pracę. Czyli pracodawca wypieprzy pracownika, na jego miejsce będzie miał
    100 nowych chętnych a zwolniony zanim uda mu się gdzieś zatrudnić, albo
    pójdzie się zarejesrtować jako bezrobotny albo będzie "bakał" u kolejnego
    przez miesiąc tylko. Nic dodać nic ująć, to jest chore raczej dla
    pracowników a w ostatecznym rozrachunku i tak dla Państwa !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler