PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy! Zostałem bezrobotnym!Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
  • Data: 2006-11-23 09:25:23
    Temat: Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Re to: Maciek Sobczyk - bidny bezrobotny [Thu, 23 Nov 2006 09:27:53 +0100]:

    > Robią przepięknego karpia ;) Ino nie wiem, bo skoro mówisz
    > że masz cały czas dzieła, to się nalatasz za tym UP - przy
    > każdej wyrejestrowanie - rejestracja. Mnie to jakoś tak po
    > 3 miesiącach dokumentnie zdrażniło.

    Nie ma ktos przypadkiem statystyk, ile osob tak jak Ty placi dobrowolnie
    skladke? Googlalam, ale widac za slabo albo nie ma tego na Necie.

    Wydaje mi sie, ze kasa wplacana przez ludzi "ubezpieczonych dobrowolnie"
    to jedyny sensowny (z punktu widzenia panstwa) argument za tym, zeby
    posiadanie prawa do opieki zdrowotnej u osob bez etatu powiazac ze
    statusem bezrobotnego i zwiazanymi z tym uciazliwosciami. Interesuje
    mnie, jaka to kasa i czy na tyle duza, zeby rzeczywiscie panstwu sie
    oplacalo utrzymywac obecny stan.

    W wielu panstwach majacych calosciowa lub czesciowa bezplatna opieke
    zdrowotna prawo do niej ma sie na podstawie pokazania dowodu bycia
    obywatelem/rezydentem panstwa, a jako bezrobotni rejestruja sie ci,
    ktorzy chca, zeby im urzad znalazl prace lub ktorzy potrzebuja
    swiadczen. To bardzo urealnia statystyki.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)