PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !!Re: Pomocy !!
    From: " Nixe" <nixe@fałpę.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomocy !!
    Date: Wed, 24 Jan 2007 16:13:58 +0100

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ep7q2r$2s7$1@news.interia.pl>
    Jackare <j...@i...pl> pisze:

    > Nie uważam że osoby
    > korzystające ze zwolnień zwłaszcza "ciążowych" okradają
    > społeczeństwo. Same też płacą ZUS i jeszcze długo będą płacić,czemyu
    > więc nie skozrzystać z tego co finansują ?

    Bo nie są chore? I w momencie, gdy siedzą na tyłku, nie pracując i nie
    przynosząc zysków, niestety składek już nie opłacają, bo robi to za nich ZUS
    (czytaj: inni, zapieprzający podatnicy).

    > Wszelkie wątpliwości co do tego opadły ode
    > mnie widząc jak pracodawca potraktował moją żonę gdy była w ciąży,
    > ale nie chcę tu tego opisywać.

    A ja nie dziwię się pracodawcom, ze tak, a nie inaczej traktują kobiety
    ciężarne, skoro podjeście tych kobiet (czy ich mężów) jest takie, jakie Ty
    właśnie prezentujesz. "A co mi tam. Jeśli mogę wydymać innych, to dlaczego
    nie?" Skrajny egoizm :-/

    > Nie mam też większych problemów z patrzeniem w lustro i z
    > samopoczuciem. Państwo nas grabi

    To ograbiaj państwo, a nie pracodawcę czy innych podatników.

    > Wykorzystujmy
    > luki, niedopowiedzenia i niejednoznaczne interpretacje przepisów.

    Wykorzystanie luk to zupełnie inna sprawa i tu akurat w zupełności się
    zgadzam, że spokojnie można tak postępować.
    Ty jednak sugerujesz nieuczciwość, proponując pójście na zwolnienie, choć
    takowe nie przysługuje.

    > Korzystajmy tam gdzie są takie możliwości. I nie jest to dla mnie to
    > samo co okradzenie kogoś na ulicy

    Ale jest tym samym, czym branie zasiłku na "samotną matkę", choć żyje się z
    konkubentem zarabiającym dziesiątki tysięcy PLN.

    > Jeżeli dla kogoś jest to to samo - jego sprawa. Dla mnie nie. Jeśli
    > ktoś się z tym źle czuje po prostu nie będzie takich możliwości
    > wykorzystywał i chwała mu za to. Widząc marnotrawstwo państwa (np.
    > milionowe wydatki na modernizację pałacu prezydenckiego vs. głodująca
    > służba zdrowia) ja nie mam żadnych skrupułów w wykorzystywaniu
    > możliwości jakie dają na przepisy i aktualne warunki.

    Jeszcze raz - ograbiaj tych, co te pałace budują, a nie tych, którzy nie
    maja z tym nic wspólnego.

    --
    Nixe