PracaGrupypl.praca.dyskusjePolskie kadry IT a jakość produktówRe: Polskie kadry IT a jakość produktów
  • Data: 2006-11-10 20:23:52
    Temat: Re: Polskie kadry IT a jakość produktów
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > "tu" czyli gdzie w Polsce czy w NZ bo nie wiem co masz na myli pisząc "tu".

    W Polsce - z budowy zdania powinno to jednoznacznie wynikac.

    > P.S kiedy ostatni raz byłaś pracowałaś w Polsce w jakieś poważnej
    > firmie, może coś sie zmieniło od tego czasu?

    Wyjechalam z Polski w lutym tego roku, czyli bardzo niedawno i nie
    stracilam jeszcze kontaktu z polska rzeczywistoscia. A wsrod znajomych
    sie szykuja kolejne wyjazdy.
    Polska to niestety - i jeszcze dlugo - prowincja i glownie outsourcing
    na swiatowej mapie IT. (Fakt, ze wielu ludzi nie majac porownania nie
    zdaje sobie z tego sprawy.)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl