PracaGrupypl.praca.dyskusjePole Zainteresowania w CV › Re: Pole Zainteresowania w CV
  • Data: 2007-12-04 17:21:03
    Temat: Re: Pole Zainteresowania w CV
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:6cd5.0000008f.4753fa91@newsgate.onet.pl Funkcyjny
    <f...@o...pl> pisze:

    > W 99% CV możemy znaleźć na końcu pole "zainteresowania". Kolejne 80%
    > kandydatów na pracowników wpisuje tam takie standardowe wpisy jak
    > muzyka, film, książka, podróże itp.
    > Skąd się wziął zwyczaj wpisywania takich nieistotnych informacji CV?

    Może z głupoty i mniej lub bardziej podświadomej niskiej samooceny?
    Aplikant przyjmuje mimowolnie pozycję petenta wobec ew. pracodawcy (lub tzw.
    rekrutera), czyniąc z siebie rodzaj handlarza oferującego kiepski towar
    (samego siebie) i usiłuje go nieudolnie zachwalać - "weź mnie, weź właśnie
    mnie, popatrz jaki jestem fajny...".
    Przeciez wiadomo jakich informacji kandydat _obowiązany_ jest udzielić.

    --
    Jotte