PracaGrupypl.praca.dyskusjePole Zainteresowania w CV › Re: Pole Zainteresowania w CV
  • Data: 2007-12-04 16:45:37
    Temat: Re: Pole Zainteresowania w CV
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <fj33be$2s7$1@inews.gazeta.pl>,
    Immona <c...@n...gmailu> wrote:

    > Ktos z branzy HR (tu w NZ, wiec moze sie to roznic od ocen w Polsce)
    > powiedzial mi, ze wsrod nie-skrajnych zainteresowan podstawowe pytanie
    > jest takie, czy jest to zainteresowanie bierne, czy czynne. Bierne to
    > muzyka - sluchanie jej, ksiazki - czytanie ich, sport - ogladanie
    > meczow, czynne to muzyka - granie w jakims garazowym zespole lub
    > prowadzenie strony fanowskiej, ksiazki - dyskutowanie o nich w klubie
    > lub na forach, sport - uprawianie i tak dalej, jednym slowem, czy osoba
    > jest tylko odbiorca materialow tworzonych przez innych, czy cos od
> [...]

    No tak, ale ja wsrod swoich licznych biernych zainteresowan (ktorych w
    ogole nie wpisuje rzecze jasna), jak muzyka, kino etc mam i czynne:
    nart, gory, zeglarstwo, turystyka rowerowa, nurkowanie, fotografia i
    jeszcze - Londyn.
    No i teraz sie zastanawiam - czy czytajac to rekruter nie skresla
    aplikacji, bo mysli - gdzie jest czas na prace?

    I jeszcze przy okazji: jak nazwac (po angielsku i polsku) to
    zaintersowanie Londynem? Jakby to byla Warszawa, to by sie nazywalo, ze
    jestem varsawianista, a Londyn?

    TA