PracaGrupypl.praca.dyskusjePole Zainteresowania w CV › Re: Pole Zainteresowania w CV
  • Data: 2007-12-04 20:26:37
    Temat: Re: Pole Zainteresowania w CV
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 04 Dec 2007 09:59:21 +0100, Rafal napisał(a):

    > Mam w CV kolarstwo(MTB i szosa), zawsze podczas kazdej rozmowy padaly o
    > to pytania :)
    > Uwazam to za +

    O widzisz, też kręcę :)
    Ogółem odczucia mam podobne - jak na początku pisałem jakieś bzdury
    (książki, muzyka), żeby być poprawnym politycznie, to nikt się nie
    zainteresował. Jak znów napisałem że turystyka rowerowa, speleologia czy
    fotografia portretowa, to zaraz było zainteresowanie :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net