PracaGrupypl.praca.dyskusjePol etetu czy umowa o dzielo?Re: Pol etetu czy umowa o dzielo?
  • Data: 2002-03-24 18:36:18
    Temat: Re: Pol etetu czy umowa o dzielo?
    Od: "adamecki" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To by byla moja pierwsza powazna praca po studiach i wreszcie w mojej
    specjalizacji, jednak nadal nie wiem co robic. Potrzebuje dwa lata stazu aby
    moc przystapic do egzaminu na uprawnienia. Praca na 1/2 etatu wydluza mi ten
    okres do 4 lat, choc z drugiej strony nie jestem przekonany czy umowa o
    dzielo wogole umozliwia uznanie tego stazu pracy. Oj zmienily sie czasy,
    wiele ludzi nadal jest mocno przywiazanych do umow stalych a wg mnie nalezy
    sie przyzwyczaic do elastycznosci i nie rozumiem czemu inne rodzaje umow
    (zlecenie dzielo i inne) nie sa rownoprawnymi i nie daja tych samych
    mozliwosci? Hmm, a umowy okresowe?
    Swoja droga czy pracodawca chcac mi zaplacic 1000 zl musi drugie tyle
    zaplacic panstwu?
    A jak mi zaplaci 1000 zl w umowie o dzielo to duzo mnie bedzie kosztowac
    ubezpieczenie bo bardzom mi zalezy na nim.