PracaGrupypl.praca.dyskusjePol etetu czy umowa o dzielo?Odp: Pol etetu czy umowa o dzielo?
  • Data: 2002-03-24 17:31:38
    Temat: Odp: Pol etetu czy umowa o dzielo?
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik adamecki <a...@s...plnapisał
    > Witam
    > W tych ciezkich czasach kazda praca jest wazna, ja jako ze jestem na
    > bezrobociu od 11 miesiecy wiec juz calkiem nie mam zludzen. Mam takie
    > pytanie-firma zaproponowala mi zatrudnienie za bardzo niewielki pieniadze,
    > chca oszczedzic na zusach i innych i proponuja mi albo:
    > a) umowe o dzielo
    > b) pol etatu (fikcyjne pol bo praca na 10-12 godzin)
    > co wybrac?
    > jesli umowe o dzielo to ile kosztuje dodatkowe ubezpieczenie ( bez
    > emerytalnego bo kwota jest tak mala ze braklo by na to )

    Nie znam twojej sytuacji materialnej , ale ja bym wybrała umowe o pracę bo
    po tym mozna dostać świadectwo pracy, które liczy sie przy późniejszym
    zatrudnieniu gdzie indziej . Całkowicie inaczej na to patrzą. W międzyczasie
    możesz szukac sobie czegos innego. Jeżeli jednak wolisz pieniądze to umowa o
    dzieło - ale po tym dostaniesz (lub nie) dobra opinie . Wyór zalezy raczej
    od Twojej sytuacji finansowej. Jesli to twoja pierwsza praca polecam jednak
    umowę o pracę :o)

    pozdrawiam

    Ania