eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsłuchiwanie rozmow telefonicznych...Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
  • Data: 2002-04-18 07:39:16
    Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:a9ks8e$2oa$1@news.tpi.pl...
    > Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow

    Ale obydwie strony rozmawiąjące muszą wiedzieć o tym, że są nagrywane i
    wyrazić na to zgodę (albo w umowie, albo nie przerywając jej po ostrzeżeniu,
    że "teraz zaczynamy nagrywać, jak sobie tego nie życzysz, to się rozłącz).

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    GG 2122; ICQ#: 64457775
    e-mail Rot13 coded


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1