-
1. Data: 2002-04-17 12:46:38
Temat: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: "Tomi" <z...@w...pl>
Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do podsłuchiwania
rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że jest to
wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest wymagana.
Pozdrawiam
-
2. Data: 2002-04-17 13:26:04
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: "Thomas" <a...@k...pl>
Użytkownik "Tomi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a9jqoh$pcg$1@news.tpi.pl...
> Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do
podsłuchiwania
> rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że jest
to
> wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest
wymagana.
>
> Pozdrawiam
Wydaje mi sie ze nie jest to zgodne z prawem jednak. Tlumaczy sie celami
szkoleniowymi?? Chyba sie filmow naogladal.. (Wrog publiczny)... Zalezy
jeszcze jaka ta firma i jakie te "cele szkoleniowe"?
Thomas
-
3. Data: 2002-04-17 13:42:20
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: "Tomi" <z...@w...pl>
jest to firma windykacyjna, prowadzone sa rozmowy tel z dluznikami.....
Użytkownik "Thomas" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
news:a9jt3n$npj$1@nova.kki.krakow.pl...
>
> Użytkownik "Tomi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:a9jqoh$pcg$1@news.tpi.pl...
> > Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do
> podsłuchiwania
> > rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że jest
> to
> > wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest
> wymagana.
> >
> > Pozdrawiam
>
> Wydaje mi sie ze nie jest to zgodne z prawem jednak. Tlumaczy sie celami
> szkoleniowymi?? Chyba sie filmow naogladal.. (Wrog publiczny)... Zalezy
> jeszcze jaka ta firma i jakie te "cele szkoleniowe"?
>
> Thomas
>
>
>
-
4. Data: 2002-04-17 18:01:10
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>
Użytkownik "Thomas" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
news:a9jt3n$npj$1@nova.kki.krakow.pl...
>
> Użytkownik "Tomi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:a9jqoh$pcg$1@news.tpi.pl...
> > Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do
> podsłuchiwania
> > rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak
,że jest
> to
> > wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest
> wymagana.
> >
Zgody mieć nie musi, ale Ty i rozmówca muszą być o tym poinfomowani
(zadzwoń do HP Polska (0-xxxx 22 865 98 00) i posłuchaj wstępu).
--
Pozdrawiam
Kotewka
k...@w...pl
-
5. Data: 2002-04-17 19:20:10
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: "Alex" <a...@w...pl>
Witam
Wydaje mi się, że pracodawca może jedynie podglądać. Nie może
podsłuchiwać ani rozmów telefonicznych ani nie może być mikrofonów w
pomieszczeniach. Jedynie za twoją zgodą może to zrobić.
Alex
Użytkownik "Tomi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a9ju0v$44g$1@news.tpi.pl...
> jest to firma windykacyjna, prowadzone sa rozmowy tel z dluznikami.....
> Użytkownik "Thomas" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:a9jt3n$npj$1@nova.kki.krakow.pl...
> >
> > Użytkownik "Tomi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> > news:a9jqoh$pcg$1@news.tpi.pl...
> > > Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do
> > podsłuchiwania
> > > rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że
jest
> > to
> > > wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest
> > wymagana.
> > >
> > > Pozdrawiam
> >
> > Wydaje mi sie ze nie jest to zgodne z prawem jednak. Tlumaczy sie celami
> > szkoleniowymi?? Chyba sie filmow naogladal.. (Wrog publiczny)... Zalezy
> > jeszcze jaka ta firma i jakie te "cele szkoleniowe"?
> >
> > Thomas
> >
> >
> >
>
>
-
6. Data: 2002-04-17 22:18:27
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
IMHO: moze byc to robione z dwoch powodow:
1. dupochron tzn. jesli klient Ci nawsadza a Ty mimo wszystko rozegrasz z
nim fair a pozniej Klient napisze na Ciebie paszkwila - to sprawa jest
wygrana przez Twoja firme i przez Ciebie - nie lecisz z pracy
2. ocena Twoich kompetencji, umiejetnosci negocjacji z Klientem,
prezentowania dobrego wizerunku firmy
Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow
Pozdrawiam
Mariusz (Maniek)
-
7. Data: 2002-04-17 22:36:35
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: "andy" <a...@p...fm>
Użytkownik Mariusz (Maniek) Milobedzki <m...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a9ks8e$2oa$...@n...tpi.pl...
> IMHO: moze byc to robione z dwoch powodow:
> 1. dupochron tzn. jesli klient Ci nawsadza a Ty mimo wszystko rozegrasz z
> nim fair a pozniej Klient napisze na Ciebie paszkwila - to sprawa jest
> wygrana przez Twoja firme i przez Ciebie - nie lecisz z pracy
> 2. ocena Twoich kompetencji, umiejetnosci negocjacji z Klientem,
> prezentowania dobrego wizerunku firmy
> Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow
> Pozdrawiam
> Mariusz (Maniek)
>
>
>
Dzieki takim nagrywanym rozmowom -jeśli jest was wiecej -mozna uniknąc
odpowiedzialnosci grupowej - ktoś jeden (wtedy wiadomo kto) dał ciała a nie
cały zespół albo ciągle ta sama czarna owca jest osądzana. A po za tym dla
firmy jest zawsze jakis dowód na jej rzecz w ewentualnych dalszych
potyczkach na drodze sądowej. No i tak ja poprzednik pisał każde: szanujące
CC nagrywa 100% rozmów.
-
8. Data: 2002-04-18 07:39:16
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: "Kaizen" <x...@c...sz>
Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:a9ks8e$2oa$1@news.tpi.pl...
> Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow
Ale obydwie strony rozmawiąjące muszą wiedzieć o tym, że są nagrywane i
wyrazić na to zgodę (albo w umowie, albo nie przerywając jej po ostrzeżeniu,
że "teraz zaczynamy nagrywać, jak sobie tego nie życzysz, to się rozłącz).
--
Pozdrawiam,
Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
GG 2122; ICQ#: 64457775
e-mail Rot13 coded
-
9. Data: 2002-04-20 12:39:38
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: <s...@p...onet.pl>
... uważam że pracodawca moża podsłuchiwac i nagrywac rozmowy telefoniczne.
Podobnie sprawa ma sie z przeglądaniem maili służbowych. Wbrew pozorom nie jest
to Twoja prywatna skrzynka pocztowa czy telefon. Jest to własność firmy wiec ma
do tego moim zdaniem prawo. Tu bardziej wchodzą elementy moralne danego
pracodawcy. Email firmowy i telefon nie sa Twoja wlasnością wiec nie następuje
tu formalnie naruszenie Twoich dobr i prywatnosci.
MS
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
10. Data: 2002-04-20 14:24:43
Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
Od: Kaizen <x...@c...sz>
Pięknego dnia 20 Apr 2002 14:39:38 +0200, <s...@p...onet.pl>
zakodował:
>... uważam że pracodawca moża podsłuchiwac i nagrywac rozmowy telefoniczne.
Rozmowy pracownika są może i sprawą dyskusyjną (choć moim zdaniem nie
ma prawa). Za to jeżeli ja dzwonię z własnego telefonu do jakiejś
firmy to ta firma nie ma prawa nagrywać mojego głosu bez mojej zgody i
kropka.