PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier › Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    From: "Jagna W." <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Date: Wed, 23 Aug 2006 09:01:32 +0200

    Użytkownik "Tomasz" <d...@p...onet.pl> napisał

    > I teraz na okres próbny okreslił go w granicach 2 miesiecy nie podpisywał
    > by ze mną umowy - stwierdził po co sie tak wiazac. Zastanawiam sie teraz,
    > to znaczy ze w tym czasie nie miałbym ubezpieczenia i gdyby mi sie cos
    > stało to nie moge isc do lekarza. Aha te dwa miesiace z pracą bez
    > podpisanej umowy nie wchodziłby mi do emerytury (lat pracy i składek) -
    > rozumiem zupełnie jak bezrobotny bez rejestracji w urzedzie pracy.
    > Powiedzial ze po tych 2 miesiacach pensja mogłaby się zmienic - ile
    > mógłbym się spodziewac podwyzki . Moje pierwsze wrazenie to firma solidna
> [...]

    Wybacz, ale solidna firma nie robi problemów z zawieraniem umów o pracę
    nawet na 2 tygodnie.
    To powinno rozwiać Twoje wątpliwości. Zastanów się pieć razy, zanim
    zdecydujesz się na pracę u nich.
    Ja w każdym razie nalegałabym na oficjalną umowę, a w razie odmowy
    podziękowała po prostu i zamknęła za sobą drzwi.
    Szanuj siebie samego, bo w przeciwnym razie inni przestaną szanować Ciebie.

    BTW - ile dostaniesz podwyżki? Na to pytanie nie odpowie Ci nikt, bo jakim
    cudem.
    Nikt prócz szefa oczywiście, więc to jego wypadałoby sie spytać.

    JW.