PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier › Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
  • Data: 2006-08-23 06:45:03
    Temat: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: "Tomasz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Chciałbym sie Was zapytac o kilka spraw. Praca w projektowaniu instalacji
    wentylacyjnych i klimatyzacyjnych jako asystent projektanta. Byłaby to moja
    druga praca w pracowni projektowej.W pierwszej pracowałem 3 miesiace.
    Byłem na rozmowie i facet mi zaproponował 1000 pln netto jest to praca przy
    projektowaniu w Autocadzie czasami jakies inwentaryzacje + wyjazdy na
    budowe.
    I teraz na okres próbny okreslił go w granicach 2 miesiecy nie podpisywał by
    ze mną umowy - stwierdził po co sie tak wiazac. Zastanawiam sie teraz, to
    znaczy ze w tym czasie nie miałbym ubezpieczenia i gdyby mi sie cos stało to
    nie moge isc do lekarza. Aha te dwa miesiace z pracą bez podpisanej umowy
    nie wchodziłby mi do emerytury (lat pracy i składek) - rozumiem zupełnie jak
    bezrobotny bez rejestracji w urzedzie pracy. Powiedzial ze po tych 2
    miesiacach pensja mogłaby się zmienic - ile mógłbym się spodziewac podwyzki
    . Moje pierwsze wrazenie to firma solidna i nie zanosi sie na to ze padnie.
    Wszelkie uwagi
    Pozdrawiam
    Za wszelkie uwagi bardzo dziekuje
    Tomasz