PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanowanie urlopu › Re: Planowanie urlopu
  • Data: 2007-02-05 13:32:08
    Temat: Re: Planowanie urlopu
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No może taki, że co niektórzy nie chcą "wiązać sobie rąk".
    > Myślą, IMHO niesłusznie, że jak zaplanują to już koniec, zaklepane i
    > pracodawca im nie przesunie

    Dokładnie. Zazwyczaj przecież można coś poprzesuwać, pozamieniać, ale przy
    dobrym planowaniu to zazwyczaj margines. Jak pracodawca normalny to też nie
    robi problemów.

    O ile łatwiej się umawiać na urlop np ze znajomymi czy z rodziną. Mówisz w
    lutym do kolegi, "Paweł mam urlop pomiędzy 15 a 31 lipca, kombinuj coś w tym
    samym terminie to pojedziemy razem do Albanii" i odmiawiać w pracy wykonania
    niewdzięcznej roboty: "szefie w sierpniu to ja tego nie zrobię- jestem na
    urlopie- sam pan podpisałe, przesuńmy to na wrzesień albo niech Lucek to
    zrobi"