PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
  • Data: 2005-02-02 23:38:57
    Temat: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto stwierdzi autorytatywnie i zadecyduje o tym, czy szkodzimy innym?
    > Ty?

    Nie wiem, sa normy prawne, ktore nalezaloby ograniczyc do minimum.

    > Więc chciałbyś zatrudniać kogoś za ile chcesz, zwalniać kiedy chcesz...
    > Ciekawe - a pisałeś że wolność to nie szkodzić innym. Sądzisz, że nie
    > zaszkodzisz temu, kogo zatrudniłeś wczoraj (bo chciałeś) i zwolnisz
    > pojutrze
    > (bo ci coś do łba strzeliło)?

    Szkodze sobie, bo nikt juz nie bedzie chcial u mnie pracowac.

    > Więc i nie zaszkodzi ci ktoś, kto nabył doświadczenia w twojej firmie,
    > rozpoznał podstawy jej strategii rynkowej, po czym (mogąc się zwolnić
    > kiedy
    > zechce) poszedł z tymi umiejętnościami i wiedzą do konkurencji, bo
    > chwilowo
    > lepiej płaci?

    Zaszkodzi, a co ? zabronisz mu pracowac gdzie indziej?
    Moge z nim podpisac lojalke jak on i ja zgodzimy sie na to.

    > A te, które cię chronią to byś zachował, czy też nie?

    Tez nie. Wolny rynek to wolny rynek.

    > Ja tego też nie wiem, bo twoich myśli nie znam. Tak sprawnie je ukrywasz,
    > że
    > wygląda jakby ich w ogóle nie było. ;)

    Co ukrywam bo nie wiem.
    Po prostu nie znam sie na wszystkim, jak masz konkretne pytania inne niz te
    powyzej na ktore odpowiedzialem, to wal.

    > A co - sam nie dasz rady wypowiedzieć się za siebie?

    Prosze o konkretne pytania.
    Chociaz wiem, ze latwiej jest krytykowac, to jednak moze poprosze o
    konstruktywna krytyke.

    Jezeli wiesz lepiej to sie tym podziel, a nie ukrywaj mysli, bo wyglada
    jakby ich wogole nie bylo :-P

    --
    Michal