PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
  • Data: 2005-02-02 23:12:55
    Temat: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ctrm0s$phv$1@nemesis.news.tpi.pl Michal Talaga
    <m...@i...pl> pisze:

    > Moim zdaniem wolnosc polega na braku ograniczen pod warunkiem ze nie
    > szkodzimy innym.
    A kto stwierdzi autorytatywnie i zadecyduje o tym, czy szkodzimy innym? Ty?

    > W polsce nie moge zrobic wielu rzeczy, np zatrudnic kogos za tyle ile
    > chce. Zwolnic kiedy chce itp.
    Więc chciałbyś zatrudniać kogoś za ile chcesz, zwalniać kiedy chcesz...
    Ciekawe - a pisałeś że wolność to nie szkodzić innym. Sądzisz, że nie
    zaszkodzisz temu, kogo zatrudniłeś wczoraj (bo chciałeś) i zwolnisz pojutrze
    (bo ci coś do łba strzeliło)?
    Więc i nie zaszkodzi ci ktoś, kto nabył doświadczenia w twojej firmie,
    rozpoznał podstawy jej strategii rynkowej, po czym (mogąc się zwolnić kiedy
    zechce) poszedł z tymi umiejętnościami i wiedzą do konkurencji, bo chwilowo
    lepiej płaci?

    > Wszystko co robie regulowane jest milionem przepisow, ktore mnie
    > ograniczaja.
    A te, które cię chronią to byś zachował, czy też nie?

    > Nie wiem na ile moje mysli pokrywaja sie z programem UPR, ale mysle ze
    > sa mu bliskie.
    Ja tego też nie wiem, bo twoich myśli nie znam. Tak sprawnie je ukrywasz, że
    wygląda jakby ich w ogóle nie było. ;)

    > Odnosnie konkretow odsylam na ich strony.
    A co - sam nie dasz rady wypowiedzieć się za siebie?

    Jotte