PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
  • Data: 2005-02-02 21:25:03
    Temat: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze. Umowa-zlecenie sie to nazywa.

    Moze sie nie znam, ale moim zdaniem nie moze.
    Jezeli charakter pracy wskazuje ze jest to praca na umowe o prace to taka
    musi byc umowa.
    Inne przypadki to obchodzenie przepisow.
    Ktos moze to podeprzec odpowiednim paragrafem, ja nie znam.

    > Inna sprawa, ze chyba bym
    > sobie w oczy nie spojrzala gdyby ktos u mnie zapierdzielal przez
    > okragly miesiac za 200zl.

    No tu nawet nie chodzi o to jak sam siebie bym postrzegal, tylko o wartosc
    pracownika.
    Jezeli stwierdze ze student przynosi mi wiecej zysku niz te 200 zl co mu
    place to moge mu zaplacic wiecej.
    Jak juz sie rozgrzeje i bedzie dobry to tym bardziej bede chcial go
    zatrzymac, bo jego praca jest cos warta - a tak otworzy mi konkurencje :-)

    > No jak sie nie mysli to sie nie ma, dosc znana regula ;)

    Jak sie chce legalnie to nie ma :-(

    --
    Michal