PracaGrupypl.praca.dyskusjePieniedze W irlandii › Re: Pieniedze W irlandii
    From: "Gienek" <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pieniedze W irlandii
    Date: Mon, 16 Jul 2007 16:06:46 +0200

    > Ale to miał być powód, dla którego _miałoby_ być inaczej, a nie powód, dla
    > którego Ty (czy inni pracownicy) _chcieliby_, aby było inaczej...
    >
    > Pamiętaj, że zasady ustala ten, kto jest silniejszy. A ci słabsi mogą go co
    > najwyżej przekonywać różnymi argumentami do swoich racji.

    Ja swoich poprzednich pracodawców przekonywałem sładając wymówienie. Wtedy nawet
    czasami proponowali podwyżkę ale nie byłem zainteresowny. Nawet nie wiesz jaką
    satysfakcję sprawia przeczytanie na stronie internetowej jednego z moich byłych
    pracodawców że szukają kogoś na stanowisko na którym ja byłem zatrudniony. A
    jeszcze wiekszą satysfakcje sprawia to że to ogłoszenie jest tam od trzech lat.
    :) Tylko data zamieszczenia jest co jakiś czas nowa. Pewnie nie chcę żeby
    kandydaci wiedzieli że nikogo nie moga znaleźć. Ja od tamtej pory znalazłem
    dwóch pracodawców którzy chętnie mnie zatrudnili.