PracaGrupypl.praca.dyskusjePieniedze W irlandii › Re: Pieniedze W irlandii
  • Data: 2007-07-15 09:15:32
    Temat: Re: Pieniedze W irlandii
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doskonale cię rozumiem ale pracowałem przez kilka lat na stanowisku
    kierowniczym gdzie miałem ciągły kontakt z szefem. Była to nieduża firma
    zatrudniała około 20 pracowników. Szef zawsze powtarzał że koszt wypłat dla
    pracowników jest pomijalnie mały ale po co im płacić więcej jak pracują za
    mniej.

    Niestety najlepiej jest zaoszczędzić na pracowniku.

    Pracownik też ma swoje wydatki. Czynsz, prąd, woda, kolejna rata kredytu do
    spłaty, budżet domowy napięty do granic możliwości a tu dziecko zachorowało
    samochód zepsuł się a na ROR ciągle wpływa 1000zł. Pracujesz po 12h
    dziennie nikt tego nie docenia w pracy. Prosisz pracodawcę o podwyżkę bo
    jesteś na granicy bankructwa a on ze złością spławia cię i uważa,
    że "Poprzewracało ci się w dupie"