PracaGrupypl.praca.dyskusjePieniedze W irlandii › Re: Pieniedze W irlandii
  • Data: 2007-07-15 08:51:03
    Temat: Re: Pieniedze W irlandii
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja również płacę niektórym ludziom po kilka tysięcy, gdyż po prostu tyle
    > sobie wywalczyli - pokazali, że są tyle warci i zaoferowali swoje
    > usługi. I mam też w zespole szaraczków, które dostają pensję minimalną i
    > się cieszą. Dlaczego miałbym im płacić więcej?

    Wszystko odbywa się na zasadzie podaży i popytu. Jeśli ludzie zgadzają się
    pracować za najniższą krajową to nie dostaną więcej. Ja nie zgodziłem się
    tak pracować. Jako iż jestem samodzielnym specjalistą też wytargowałem
    sobie wypłatę w wysokości kilku tysięcy pomimo że pracodawca proponował
    dokładnie o połowę mniej na rozmowie kwalifikacyjnej.

    Wkurzają mnie fizyczni pracownicy którzy jak dostaną propozycję 7zł brutto
    na godzinę na rozmowie kwalifikacyjnej to przyjmują to z otwartymi rękami.
    To między innymi dzięki tym pracownikom mamy taką sytuację jaką mamy na
    rynku pracy.

    frajerzy pracownicy + pracodawcy wyzyskiwacze = niskie zarobki dla
    wszystkich pracowników.