PracaGrupypl.praca.dyskusjePanorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?Re: Panorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?
    From: "Aaja" <a...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Panorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?
    Date: Sat, 25 Sep 2004 22:50:28 +0200

    >Witam!
    >Czy ktos z Was pracowal w w/w firmie na najnizszym stanowisku jakie tam jest
    >czyli konsultant ds. reklamy? Jak wrazenia? Jak oceniacie ta firmie?
    >pozdro

    Uciekaj i nie pchaj sie w to.

    Sa roznice w zaleznosci od miast, nie wiem tez, czy idziesz do telemarketingu,
    czy do bezposredniego. Ale dla mnie praca w Eniro bylo najgorszym okresem w
    calym zyciu.
    Pracujesz za najnizsza pensje + prowizje. Jest to zwykla akwizycja. Jak juz
    awansujesz i dostajesz dobre, bogate i chcace sie reklamowac firmy, to moze byc
    dobrze, ale na poczatku dostajesz "smiecie", czyli male firemki typu
    warzywniak, ktorym masz sprobowac opchnac najmniejszy wpis za 600 zl (275 w
    promocji) i tylko dzieki powodzeniu we wciskaniu im tego mozesz sie dorwac do
    lepszych firm. Nie ma znaczenia, ze one z tego wpisu nie beda miec zyskow -
    masz sprzedac. Metody motywacji sa amwayowskie, zebrania motywacyjne i
    szkoleniowe bywaja przed i po godzinach pracy - oczywiscie nikt nie pisnie
    slowa o zaplaceniu za nadgodziny, a w praktyce zatrzymuja tak dlugo, zeby grupa
    wyrobila dzienna norme. Na poczatku wysylaja cie na szkolenie i w przypadku
    rezygnacji podczas okresu probnego (niecale 3 mies) masz zaplacic koszty
    szkolenia co jest dosc zniechecajaca suma. W moich czasach cala grupa bedacych
    na probnym odliczala dni do konca czujac sie niewolnikami. Jak masz szczescie,
    z wlasnej inicjatywy zwolnia cie wczesniej. Rotacja jest wielka, na ponad 20
    osob w moim dziale pracujacych dluzej niz rok byly 2 osoby. Klientow tez
    olewaja i obrywa sie za nieprofesjonalny dzial obslugi klienta.
    Jak to przezyjesz, to po awansie zycie moze byc calkiem fajne, w Wawie, gdzie
    jest centrala, jest ponoc lepiej niz w oddzialach. Ale to robota tylko dla
    urodzonych akwizytorow, ktorzy nie maja oporow, zeby podlizywac sie i klamac.
    Atmosfera rywalizacji i pseudo-yuppie wyscigu nakrecana przez kierownictwo.

    Aaja

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl