PracaGrupypl.praca.dyskusjePTK Centertel › Re: PTK Centertel
  • From: "Carlos" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PTK Centertel
    Date: Thu, 29 May 2003 09:05:07 +0200

    > Jakie stanowisko mozna wiedzieć?

    ja wyslalem wczesniej na dwa stanowiska. chciala sie ze mna umowic zeby
    poznac, bez rozmowy o konkretnym stanowisku. jak widac na nic sie to zdalo
    :)

    > Kurcze! Nie wiem czy nie lepiej było pozostac w niewiedzy ;-)
    '> W CV mam wyraźnie zaznaczone że konwersacja na poziomie podstawowym.
    > (z czytaniem lepiej) Jak mi dowali takie opowiadanko to polegnę
    > jak nic :-(

    ja na tym poleglem, bo sie zacialem :( gdybym wczesniej troche pocwiczyl, to
    moze nie byloby tak zle).
    szczerze mowiac, ja jechalem w ciemno. gdybym wiedzial jak to bedzie
    wygladac, to bym sie przygotowal do tej rozmowy. nie zalamuj sie, tylko
    przygotuj porzadnie i ... wdeptaj ja w ziemie ;)))

    pozdrawiam
    carlos