PracaGrupypl.praca.dyskusjePTK CentertelRe: PTK Centertel
  • Data: 2003-05-28 15:49:37
    Temat: Re: PTK Centertel
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bylem w styczniu. wynik negatywny. a wnioski: (mam nadzieje ze
    obiektywne)

    Jakie stanowisko mozna wiedzieć?

    > pani Anna P., niezbyt kompetentna, zabijajca pytaniami
    sformulowanymi w
    > sposob zrozumialy tylko dla niej (czasami nie wiedzialem o co mnie
    pyta),
    > wez ze soba wszystkie papiery, swiadectwa, certyfikaty (ja bylem na
    rozmowie
    > "rozpoznajacej", nie powiedziala mi, ze mam je ze soba przywiezc -
    moj blad,

    No własnie osoba przedstawiła się jako Anna P. o papierach wspomniała
    więc
    ten problem z głowy.

    > [CIACH] sprawdza angielski w mowie, jak umiesz
    > opowiedziec o ostatnio ogladanym filmie, lub wakacjach, to bedzie
    dobrze, no
    > i tlumaczenie tekstu z angielskiego na polski pisemnie, co dla mnie
    bylo
    > koszmarem, bo o ile nie mialem problemu z tlumaczeniem, o tyle nie
    umiem
    > szybko i wyraznie pisac dlugopisem, zdazylem tylko polowe.
    Powodzenia :)

    Kurcze! Nie wiem czy nie lepiej było pozostac w niewiedzy ;-)
    W CV mam wyraźnie zaznaczone że konwersacja na poziomie podstawowym.
    (z czytaniem lepiej) Jak mi dowali takie opowiadanko to polegnę
    jak nic :-(

    pzdr
    LF